Pokerresultat

Något fel kan bli rätt. Pokerturneringen började vid halv sex tiden i lördagskväll. Jag hade lite smått ångest över att jag skulle missa en viktig deltävling i GP speedway som började kl 19.00. Men jag ahde styrt upp med en arbetskollega som skulle spela in matchen åt mej.
Men det gick skit i pokerturneringen och jag hann knappt blinka så åkte jag ut som andra person exakt klockan 19.00. Snabb som blixten for jag hem till mammas vännina där hon och Minou vistades. Kollade två och en halv timma och for tillbaka till pokern.

Lirade sen cashgame restarande av natten. Åkte hem halv två och växlade lyckligt ut över 3000 riksdaler (minus min förlust i pokerturren) Är därmed väldigt nöjd över kvällens upplägg. Jag fick både se speedwayn och skrapade ihop till minst ett par nya jeans. Ja jag brukar tänka i jeans när jag spelar och går med vinst. Nu kommer inte alla penngara läggas på det men det är skönt att känna att jag kan unna mej det om jag skulle vilja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0