Pokerturre



Ikväll är det äntligen dags för ännu en pokerturnering. Jag har inte spelat på hela sommaren. Pokerfingrarna längtar efter att få hålla i korten, huvudet efter att få ta de viktiga besluten, magen efter att få ha de nervösa fjärilarna fara omkring och mitt sociala jag att få träffa mina kära pokervänner. Jag har spelat i några år nu. Det var faktiskt genom pokern som jag och Matte träffades. Jag gör det mest för det sociala sammanhanget men jag har alltid älskat alla sorters spel och tävlingar. Min syster och jag har spelat spel genom hela uppväxten. Jag är glad att jag haft min syster som delat tävlings och spelådran med mej. Vi kan fortfarande leta upp några gamla barnspel hemma hos farmor och starta en spelturnering. Idag ska det bli skitskoj att lira lite poker. Jag önskar mej bra kort och hoppas att jag kan genomföra några galanta drag.

Hittade lite gamla pokerbilder och lägger upp dem för att späda på min annalkande pokerkänsla...






Kommentarer
Postat av: BATILDA

De som vill kunna ta sig till proffsnivån i nätpoker har en lång väg att gå som tar många år.

2011-11-11 @ 10:52:50
URL: http://www.skraplotter365.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0