Alla hjärtansdag!

Vi hade en supermysig alla hjärtansdag igår. Minou hade pysslat och ritat ett eget hjärta till sin pappa. Jag hade köpt en liten present och vi pyntade hemmet med hjärtljus och hjärtballonger.

Jag fick 20 vita tulpaner av Matte när han kom hem. Min favoritblomma!

Sen hade jag köpt hem ingredienser till ett pizzabak så alla tre gav sej hän åt pizzabestyr. Mysigt!

När Minou somnat hade jag förberett ett bubbelbad med levande ljus och bodyskrubb som vi båda sjönk ner i. Varma och avlappnade kröp vi sen ner i soffan till en romantisk film. Men Matte blev snabbt uttråkad och jag somnade..hihi! Men det gjorde ingenting....Kvällen tjöt av romantik ändå....!






Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Ohh, lilla söta Minousan hos pappa... Ser verkligen varmt och härligt ut att vara ett litet barn!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0