Intervall timer

Måste bara rekomendera denna grymma timer. Jag köpte den från USA från www.gymboss.com och den kostade nästan 20 dollar plus frakt.
Den kan ställa in olika intervaller. Man kan ha 2 olika intervaller som man sen kan ställa in i hur många ronder man vill. Den är kanon att använda i många olika träningssammanhang. Jag har med den när jag instruerar box på NJOY eller när jag tränar min Bodyrock hemma. Den är även väldigt liten och smidig, enkel att använda även för otekniska personer. Man kan även enkelt sätta fast den med klämman i sina träningsbyxor eller top. På några dagar hade jag den hemma i brevlådan.
Interval Timer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooo, vart hittar man den dagliga träningen?

Under vilken flik och så?

Det är så mycket på sidan, så jag har lite svårt att hitta rätt....

2011-02-26 @ 16:10:28
Postat av: Anonym

Är det Maria som undrar? Ring mej så hjälper jag dej...Lättare på telefon. KRAM

2011-02-27 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0