Kvalitetsdag

Ja idag fyllde jag min dag med precis vad jag ville. Minou och jag åkte in och tittade på bokrean. Vi besökte först Akademibokhandeln och deras utbud av bra barnböcker var verkligen stort. Jag besöker bokrean varje år men i år var barnböckerna verkligen extra många och bra. Det var svårt att välja vilka böcker som skulle med hem. Men det blev en ca tio böcker tillslut. Blandade böcker för de lite yngre till böcker för barn mellan 3-6 år. Vi läser väldigt mycket för Minou och hennes språkkunskaper är redan ganska vida därför är det roligt att handla lite svårare böcker med för att hon ska kunna fortsätta utveckla sin språkförståelse. 

Sen åkte vi till vår älskade farmor. Tillsammans gick vi en promenad till parken och matade änderna. Minou blev ganska frustrerad när hon inte hann ikapp dem för att klappa dem. Men oj vad roligt det är med djur och att få se dem på riktigt och inte bara i litteraturens palörer. 
Vilken kanondag vi hade tillsammans min lilla dotter och jag.

TACK


Minou bobbade till parken

Tre generationer

Minou kastade också bröd men det kom inte så långt...

Jag älskar dej farmor. Du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Verkligen vackert Jenny! jag njuter av att se äldre människor på bloggar, det är så sällan de syns. Du har sånt fint hjärta! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0