Matkasse

Har sittat och titta på olika sidor där de levererar hem färdiga matkassar. Det låter helt ljuvligt i mina öron och hade gärna provat det ett par veckor. Tyvärr verkar det inte finnas några som kör ut till Dylta Bruk.

När jag hörde talas om det första gången tyckte jag bara det lät konstigt men nu inser jag att det säkert är väldigt skönt och bevämt. Det finns möjlighet att titta på veckans recept innan man köper hem matkassen och är det en vecka med recept som verkar mindre goda så kan man enkelt låta bli den veckan.

Någon som provat detta?

När jag bodde på Kaserngården så beställde jag hem mat som levererades hem till dörren. Det var smidigt och sparade mycket tid. Det känner jag att jag skulle ha glädje av ännu mer nu när man är småbarnsförälder.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0