morgon

Att varje morgon vakna med sin dotter. Ligga tätt intill henne, känna doften, borra in näsan i hennes mjuka kalufs. Det finns inget i världen som slår det. Jag skulle aldrig någonsin vilja vara utan det och för varje morgon som vi har tillsammans så njuter jag bara ännu mer. En dag i veckan sover jag ut och då tar Matte hand om henne. (Hur delar ni andra småbarnsföräldrar upp mornarna?) Men jag har svårt att ligga kvar och njuta av min sovmorgon. Att höra Minou leka och fara omkring gör att mitt mammahjärta fylls av längtan efter henne och jag brukar ofta tassa upp ganska tidigt.
För varje morgon och dag som jag och Minou är tillsammans känner jag att vi kommer varandra närmare. Vi njuter av varandras sällskap och varje stund ihop är unik och värdefull.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi brukar dela på helgerna. En får sovis lördag och en söndag.



Vardagarna har den kära sambon lyxen att få ligga kvar då han börjar betydligt senare än jag gör.

2011-02-01 @ 22:12:03
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0