Resultat

Jag började träna bodyrock den 8 februari. Alltså ungefär tre veckor sedan. Innan det hade jag tränat väldigt dåligt och sporadiskt eftersom jag hade stora begränsningar med mina höfter. Sommaren 2009 slutade jag träna pga graviditet och började inte igen förren tidiga våren 2010. Jag tränade några månader innan mina ljumskar/höfter satte stopp för träningen igen.
Med andra ord var jag ganska otränad för tre veckor sedan. Mina muskler syndes inte överhuvudtaget och det kändes som jag var smalare än någonsin.

Men nu efter endast tre veckors träning börjar kroppen ta form igen. Jag börjar åter se mina forna magrutor och känna mej mer formad, nästan överallt. Efter tre veckor. Kan ni fatta? Måste tillägga att träningen bara är ca 10-30 minuter per dag. Så lite tid behövs per dag för att hålla sej i god form och få en fastare kropp. Men det gäller att ge allt på den korta tiden man tränar och inte fuska sej igenom.

Bodyrock verkar även smitta av sej. Någon annan person här hemma har på eget bevåg tränat bodyrock när jag varit på jobbet. Roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0