Retrokläder

Hej.

Nu har jag hittat en sida med hemsydda jättefina retrokläder till humana priser. Man kan beställa kläderna efter eget tycke angående modell, tyg och storlek. Jag är sugen på att köpa en fin vårklänning till Minou.
Gå in och kika på www.snork.se om ni också tycker kläderna är fina.
Ja just nu är jag inne i en kläder till Minou period. Jag kommer i dem ibland och det är faktiskt ganska skoj. Numera har jag hellere färre kläder som jag verkligen gillar än att ha mycket kläder som man ändå aldrig hinner använda, eller inte använder för att man egentligen inte tycker om dem. 











Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kläder!!

2011-01-20 @ 18:31:40
URL: http://hanchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0