Noraloppis

Det är just nu Noradagarna i Nora. Igår var temat loppis och Minou och jag gav oss naturligtvis dit. Gillar man retro så var loppisen ett paradis. Det fanns grymt myckt coola retrogrejer, särskilt husgeråd. Jag gick lös på retrotallrikar och hittade supermånga fina och gjorde några bra fynd på några mer kända tallrikar. Sedaa blev det för min del också två knallgula burkar.
Jag köpte även pioner och andra perenner för över två hundra kronor. Lämnade kvar dem hos försäljaren och glömde naturlitvis att hämta dem innan jag åkte hem. Så det var de hundralapparna till skänkes. Ush och fy för mitt disträa beteende, det är vid sånna här tillfällen jag får lust att gå in och operera in ett extra minna i miin skalle.


Kommentarer
Postat av: Maria Å

hahaha, skönt att höra att det inte bara är jag som är sån =) har du semester snart??? tänkte ta med mig ungarna och komma förbi och hälsa på..

Kram

2011-07-11 @ 09:37:09
Postat av: miranda

Ja kom hit någon dag. Tyvärr har jag ingen semster men är ju ändå ledig i veckorna en del...KRAM

2011-07-15 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0