Badanka med röstresurser


Ytterligare en dag har passerat i stimulansens tecken. Denna dag åkte jag och Minou till badhuset i Hallsberg där vi träffade storkusinen och gamla moster. Men humöret på min dotter verkar fortfarande inta vara det bästa. Efter morgonvällingen fick hon det första hysteriska anfallet. Innan frukosten det andra. Vid påklädningen det tredje. När vi skulle åka det fjärde.

Sen var det en lugnt bilfärd nästan hela vägen eftersom hon somnade en stund. Det var lugnt under hela dagen när vi badade och hon "simmade" omkring som en guldfisk i vattnet.

Hon somnade igen på bilresan hem. Hemma på gårdsplanen fällde även jag ner stolen en stund och så sov vi båda i bilen en halvtimma. Sen var det åter dags för ett uppvaknande med hysteriskt anfall. Resterande av eftermiddagen och kvällen berikades vi bara med någar få korta skrikperioder.

Nu är jag grymt trött i både kropp och öron njuter av tv med det avstängda ljudet. Imorgon bär det iväg till Skövde och utbildning i två dagar. PS utbildning (prehospital sjukvårdsledning).


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hopp!

Fick en hälsning av din syster att skicka en komentar, så då gör jag det ;D



Söt liten tjej du har!!



2011-03-08 @ 15:25:14
URL: http://enforloraddag.blogg.se/
Postat av: miranda

Hihi åhh trevligt. Ja jag ville gärna kika in på din blogg med. KRAM

2011-03-10 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0