Kameleontdesign

Nu har äntligen Minous klädpaket från Kameleont design anlänt. Beställningen gjordes för en månad sedan och sen kom paketet bort på vägen. Men tillslut fick paketet in rätt färdriktning och lyckads irra sej hem till oss. Jag blev sjukt glad när jag tittade på kläderna. De är så färgglada och fina. Nästan så jag vill lägga in ytterligare en beställning.
Jag hade beställt de flesta kläder i en eller två storlekar större så hon kan tyvärr inte ha så mycket just nu.

Men denna gröna styrsel i st 86 passade ändå skapligt.

 

www.kameleontdesign.se


Kommentarer
Postat av: Ztina

OJ va lik hon är dej på dessa kort =) gulletussa... 'kram Z

2011-03-18 @ 16:04:38
Postat av: Ann

Naw så söööt <3

2011-03-19 @ 14:46:32
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0