Vardagen

En vanlig onsdag för mej och Minou. Jag njuter varje sekund av att umgås med henne. Numera har hon slutat med sina hysteriska anfall och är för det mesta bara go och glad. Det var väll en testa gränser period som hon gick igenom. Men visst provade hon sin mammas tålamod rejält några gånger. Jag antar att det inte var den första testa gränser omgången, men det känns skönt när den är förbi och man inser att det kommer bättre perioder. Det är lätt att kritisera sej själv som mamma och fundera på vad man gör för fel. Men några stora fel tror jag inte jag har gjort. Jag kanske inte är helt konsekvent alla gånger och det är nog inte det bästa.

Idag har vi iallafall en fröjdens dag tillsammans.

Minou vill givetvis inte vara sämre än storebror Knispo

No hands...!


Efter att jag precis har skurat hela köket och köksstolen är det nu dags igen...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Testa gränserna, jo tack. Här hemma är det en viss fröken som kastar sig handlöst på golvet och dramagråter så fort hon inte får som hon vill. Men små barn små bekymmer antar jag. ;)



Men man blir ju bara helt galen själv och vet ju knappt vad man ska göra då de är sådär helt inte sig själva!

2011-03-23 @ 23:26:39
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Made by Ina

Vilken goer unge du har ;)



Kram Marina

2011-03-25 @ 14:33:25
URL: http://www.lucats.se/pyssel
Postat av: miranda

Cissi: E din tjej inte lite större än min. Jag som trodde hon passerat en trotsperiod nu men då antar jag den kommer med dunder och brak snart igen:(

Jag tror det bästa e att inte vika sej för då får de vatten under sina vingar och blir ännu värre. Pust! Kram till dej!



Marina: Tack så mycket!

2011-03-26 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0