Bikinidags

Jag brukar inte lägga ut så himla många bilder på mej själv på bloggen eftersom jag alltid blir totalt värdelös på bild och får värdens sämsta självförstroende av att se på alla fula bilder. Därför blir det lite vågat att lägga ut dessa bilder. Men jag är extremt glad över mina skitsnygga bikinisar som jag köpt på Stadium. Så därför visar jag upp dem här. Så är ni ute efter en ny bikini för säsongen så kika in där. Jag hade svårt att välja vilka jag skulle ha av alla. Det finns jättemånga fina i massa olika glada färger.
Så nu struttar jag runt här hemma i dessa och försöker jobba upp en brunare nyans på min kropp. Jag får alltid höra att jag är extremt blek så det kanske är omöjligt för mej men jag ger det ett försök....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hot mamma,du är vältränad fyller ut bikiniöverdelen, så jag tycker inte du ska skämmas över din kropp.Kramar Veronica <3<3<3

2011-05-08 @ 12:48:17
Postat av: miranda

Tack snälla Veronica...snälla ord. Men jag skäms inte över min kropp. Men ett klart faktum är att jag alltid blir värdelös på kort...Men då är det tur att min dotter inte har ärvt den ådran:)

2011-05-09 @ 00:41:58
Postat av: Cissi

Jenny, du är vacker som en dag! Du kan med stolthet hoppa runt i bikini hela sommaren! :)

2011-05-09 @ 22:00:45
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0