Gladast

Det är skönt när barnen har glada och positiva perioder. Oftast är Minou en väldigt lätthanterlig och glad liten tjej. Men rätt som det är så kommer hon in i en arg period och får hysteriska utbrott 15 gånger om dagen. De perioderna varar en till två veckor och sedan är hon som vanligt igen. Nu vet vi om det och hanterar det bra. Jag tar inte åt mej på samma sätt som jag gjorde när hon började med dem. Nu har hon varit glad och sprallig i flera veckor och jag bara längtar hem till henne varje dag. Underbara lilla unge!


Kommentarer
Postat av: Zandra

hon e för go din unge!! ja kom å tänka på dig idag.. smygläser ju din blogg ibland;) ja vill minnas att du gillar rock by sweden smyckena å ville bara tipsa att de har kampanj på dessa på campadre.se just nu!

2011-05-27 @ 19:48:22
Postat av: miranda

Hej Zandra. Åhh vad roligt att höra ifrån dej. Jag gick direkt in och tittade på kampanjen. Synd bara att jag precis inhandlat några smycken men blev sugen på ett armband ändå:)



Är det bra i storstaden? Kommer du hem nått?



KRAM

2011-05-27 @ 20:09:53
Postat av: zandra

de e alltid sådär.. rea när de e försent:) De e fiiint i hålan.. ja bor ju inte i smeten direkt.. bor vid havet i åkersberga. Åker hem nästa helg för å klämma lite på noah.. de va ju aplänge sen ja såg dem:(

Sen brukar de bli åtminstone en vecka i bälsås varje sommar ju!!!

Å ni har de bra.. så himla söt unge!!! Kramen

2011-06-06 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0