Klänningar

Fyra nya klänningar har vunnits hem på tradera. Alla är nysydda och alla utom den med de små trollen är unika i sitt slag. Jag älskar att köpa kläder som jag vet att någon lagt ner tid och själ på. Någon som suttit där med sina bara händer och knåpat och sytt för glatta livet. När inta alla sömmer är helt perfekta och tyget används för andra gången i sitt liv.

NY Söt klänning m brodyr * Sygrottan * Retro * Stl 86/92 NY
Denna längtar jag tills den dimper ner i brevlådan. Så söt liten lappklänning med spetskant.

REA 70%!!!    Kameleont NY  klänning troll 92
Ytterligare en tuff kreation från kameleontdesign.

KLÄNNING, JOHN BLUND, UNIK, RETRO FRÅN dorabella

Nostalgi med John Blund som jag själv hade på min rullgardin när jag var barn.

Nysydd  färgglad klänning  / tunika me lite retro stuk
Cool, färglad och perfekt för Minou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0