Adventskalender-pyssel

Ledig helg. Inget absolut inget inbokat eller planerat. Helt sjukt skönt. Hemmakväll med idol i fredags. Hemmahäng och pyssel med Minou på lördagen och hemma häng och en tur till skojlandet på söndagen med familjen och en kompis.


Adventskalendern börjar ta form. Men då jag tydligen inte e så bra på matte så räkande jag fel på antal symboler och planerade endast in plats för 20 st ist för 24. Det blev lite tajt i slutet eftersom jag är smart att börja limma fast dem direkt...


Minou sorterar ögonen


Ja så här ser det ut hemma hos oss när vi har pysselstund. Saker högt och lågt...


Vi fick lite extra hjälp med att rita figurer


Ja så här blev det färdiga resultatet. Nu blir det en liten klapp per dag i december till Minou. Undra hur hon kommer ta det när julen är över och det e slut på klapparna...


Kommentarer
Postat av: Johanna

å så fint jenny, beundrar verkligen din kreativitet och energi.. kan du skicka lite av den till en behövande som mig ;-) ni gör så mkt mysigt tillsammans, härligt och inspirerande! Kram på dig sötis/ J

2011-11-28 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0