Höstenmys

Jag gillar faktiskt hösten. Sköna soliga dagar är underbara och det finns massor att göra både utomhus och inomhus. Jag har mer lust att rensa i skumma garderober, möblera om, pyssla, måla och fixa här hemma. Ute har vi lövkrig, plockar de vackra färgade nerfallna bladen och gör dekorationer eller bara sätter dem som fina buketter i vaser.
På kvällen borrar jag ner mej soffan och har en brasa tänd. Men det enda tråkiga problemet som fortfarande återstår är den där förbaskade värmen här hemma. Värmeluftpumpen är på spabehandling och verkar trivas där för den har inte återvänt ännu...


Stenploppande tillsammans med kusinen


Lövplockade hos grannen







Minou rider hemma hos min arbetskollega Marielle


Ikväll har vi pärlat halsband och nu är det sängmys innan sovdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0