Minou och jag lever livet

Livet är här och nu. Tiden går fort. Min lilla tjej är redan två år på onsdag. Jag vill ge henen en härlig barndom. En barndom med mycket lek och kärlek. Jag njuter av varje stund med henne. Att se hennes hängivenhet när hon förtar sej något är stort. Jag kan sitta långa stunder och beundra henne och måste nästan nypa mej i armen för att förstå att just jag har blivit berikad med denna lilla goa varelse. Ibland fudnerar man tillbaka på hur livet var innanhon kom. Allt var så mycket enklare. Tid fanns det alltid gott om. Det fanns inga hinder att träna varje dag.Man hann med både kompisar relationen och familjen. Nu måste man alltid prioritera, väga fördelar mot nackdelar. Sätta en annan människa i främsta rummet. Men för varje dag blir vi mer och emr sammansvetsade. Vi är en enhet, en symbios i själ och hjärta. Jag och min dotter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0