Design Lilla Tuva

Nu känner jag att jag sakta men säkert börjar komma tillbaka hit till bloggen igen. Lusten att skriva har långsamt börja spira i mej igen. Men jag kommer fortfarande ta det varsamt eftersom jag har så lätt att sätta press på mej själv med tusen göromål varje dag.

Jag har köpt två nya klänningar till Minou tillverkade av Åsa Persson som har Design lilla tuva. Fantastiskt gulliga klänningar som hon syr upp själv. En klänning kostar endast 160 kr. Billigt med tanke på vad tyger idag kostar och allt arbete bakom tycker jag.

Kika gärna in på hennes hemsida om du är intresserad.
http://www.123minsida.se/designlillatuva/69394039


Med nya röda conversen från självaste amerikatt...


Minou tycker att hon själv ser ut som Upsy Daisy i drömmarnas trädgård...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men va fin hon blev lilla tjejen. Passade ju perfekt när hon väl fick den på sig :) Kram Åsa

2012-02-19 @ 21:32:44
Postat av: J

Kul att du kommer tillbaka till bloggen...läser här kontinuerligt och numer är det ju endast här jag får lite info om ditt liv eftersom vi ses typ en gång i halvåret! haha så det blir ibland!! men men, jag hoppas du får nåt i din brevlåda denna vecka som kommer leda till att vi ses inom åtminstone en snar framtid... :-) Kram!

2012-02-21 @ 13:55:27
URL: http://duktigaflickan.blogg.se/
Postat av: miranda

TAck J. Åhh vad nyfiken jag blir...du e så gullig..(tror jag....vet du inte att jag är världens mest nyfikna människa?



Ja visst blev klänningen kanon. ska försöka fota henne med uggleklänningen också men det kan ta sin tid innan hon har lust att ställa upp som modell igen...Hör av dej när den där gröngula är färdigsydd men känn ingen press för det e ingen brådska...



KRam till er!

2012-02-21 @ 19:33:53
Postat av: J

Hej igen... ja hoppas det kommit fram nu o att det passar med datumet, vore kul om du kan komma :)

2012-02-24 @ 08:26:26
URL: http://duktigaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0