Bästa grannarna

Jag har haft en riktigt riktigt tur med mina nya grannar. Vi bor tre familjer i min trappuppgång. Jag och Minou en trappa ner. Ett träningsdampande par med en 6 årig kille, en trappa upp. Och övererst bor ett litet yrväder till flicka, endast 6 dagar yngre än Minou, tillsammans med sin mamma och pappa.

Igår bjöd jag ner båda familjerna på grillning på min uteplats. Men maten intogs inomhus i värmen.


Karin med underbara Oliver


Barnen gör färgglad kristyr till Karins "hemgjorda" bullar.


Ser ut som att jag gjort dem själv...


Det blev lite trångt med tre barn och fem vuxna i köket men det gick...


Sen gjorde barnen egen glass av vatten och en färgad smaksättare


Mys framför bamse med bästa grannbarnen!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Världen är liten :-), Camilla är en kompis till mig så henne o Alva känner jag minsann :-)



Fint ni fått det ! Älskar den stilen jag med !

2012-04-16 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0