Retrons mecka

LINNE & LUMP i Laxå AB

Som en dröm. Som en annan tidsperiod. Som att ta ett steg tillbaka. 50-60 år innan nu.
Jag hade kommit rätt. Jag hade hamnat i troligtvis en av Sveriges bästa 50-60-tals inredningsbutiker. Och den ligger här, bara ett stenkast från Örebro i lilla Laxå. Vilken ära och förmån för oss boende i närheten. Ett måste till besök om ni har en dag utan planering, om ni har vägarna förbi eller är på jakt efter den perfekta 50 tal prylen. Men beräkna att det tar tid för butiken är ganska stor med flera olika rum, prylar och saker överallt. Är man noga och letar länge så kanske man finner just det där guldkornet som ingen annan hunnit köpa.

Så gå in på denna facebook sida och begrunda.

http://www.facebook.com/#!/Linne.o.Lump

I mitt nästa inlägg så kommer bilder på flera av mina inköp där samt bilder från nya lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0