Göteborg

Hej alla.
Nu är jag nere i Götet och hälsar på min vän Evelina.
Idag har vi roat oss med att gå på Fitnessmässan. Gud vad inspirerad jag blir att träna. Känns som om jag frisk och hel skulle jag kunna träna dygnet runt, så himla taggad är jag. Det är roligt att gå runt bland montrarna och kika på träningsredskap och schyssta träningskläder. Sen var det en hel del uppvisningar och arrangemang på scen. Bland annat på gick Luciapokalen tävlingen där man tävlar i olika styrkegrenar såsom chins, dips och rodd. En super brutta gjorde 32 chins på 75 sekunder. Jag klarar inte av ens av en endaste chins på livstid....Så nu blev jag peppad för det och bara måste till gymmet och träna att kunna köra åtminstone 5 chins...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0