Julklappar

Spis
Jag satt och letade på näet häromdagen för att finna en leksaksspis till Minou. Vi tänkte hon skulle få eni julklapp. Jag vill absolut ha en i trä och helst ingen vanlig röd från Brio eftersom Minou har mest rosa och vitt på sitt rum. Sen hittade jag denna gulliga på barnkallarn.se och bestämde mej att en sån skulle hon få. Då börjadejag söka lite på blocket och hittade en exakt likadan där för halva priset, splitterny. Den fanns i Karlstad men säljarna har ofta vägarna förbi Örebro så den levereras nästa vecka. Vilkentur vi hade! För övrigt så finns det mycket annat gulligt på den hemsidan. Dessa saker skulle jag också gärna vilja ha till Minou....
Servis lime
Grytset
Dockvagn
Tamburin cerise
Memohängare hjärta


Kommentarer
Postat av: Elin

hej! kikar in här lite då och då... Super fin spis! :)



Dockvagnen är oxå underbart söt. Min dotter fick en sån på sin 1 års dag:) Den köptes i Laxå på en leksaksaffär där.. till ett väldigt bra pris! Värt att kolla där om ni är intresserade av den. Kommer inte ihåg vad svärmor gav för den men mycket billigare än vad jag sett den kostar på nätet!

mvh Elin

2010-12-08 @ 22:51:24
URL: http://e-lindahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0