Martonveckan är över

Pust och stön så kom äntligen måndagen och måndagskvällen. Veckan med supermycket praktik och jobb är avklarad. Nu väntar en supermysig vecka för mamma och dotter. Inte mycket står på kalendern mer än ett badbesök i Haga på torsdag. Jag har längtat efter denna lugna vecka. Faktiskt så är det ganska skönt att köra på i ett högt tempo och sen få vila och ha en veckas ledighet.
Träningen har blivit lidande med det ska repareras under kommande dagar.

Nu sover Minou gott i sin säng. Vi har badat tillsammans i stora badkaret och det gör henne trött. Jag njuter av att se henne ligga på sin snuttekudde på golvet med nappen i munnen och gosa när John Blund annalkar besök.
Nu ska jag njuta av lite egen hemma tid. Potatisen kokar på spisen och min egen fångade Öring är i ugnen. Brasan brinner och jag sitter nerborrad i soffan. Tack igen för denna  sköna måndagkväll! (Känner mej nästan lite kristen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0