Vintervärme

Då var åter den underbara härliga vintervärmen tillbaka i huset. Jag och Minou kom hem för en stund sedan.Det kändes ganska kallt i huset så jag tittade till på termometern. 12,4 grader inomhus och -12,4 grader utomhus. Helt jävla underbart. Det är på nedervåningen som det är 12,4 grader där vi har värmeluftpumpen vilket innebär att det är betydligt kallare på övervåningen. Näsan är superkall, jag har tredubbla tröjor och tjocka raggsockor,  sitter nerbäddad i soffan under filt och ändå fryser jag....


Här har värmen ökat lite :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

men GUD sådär kan ni ju inte ha det!!! o du som är så frusen av dig jämt ändå! har du passet på torsdag? tänkte komma o träna..första gången på lääänge nu så får väl se hur det går :-)

2010-11-29 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0