Nattdunk

Som vanligt är jag helt krossad av trötthet på kvällerna. Igår började ögonlocken falla strax efter nio på kvällen. Jag sov kvar en stund i soffan snusandes på min man. Sen förflyttade jag upp mej två trappor till min egen binge. Halv tolv vaknade Minou och gallskrek. Hur jag än gjorde slutade hon inte skrika och vara hysterisk. Jag tog över henne till min säng. Hon blev knäpptyst direkt.

Klockan 04.00 vaknade jag av en rejäl duns och ett illtjut. Minou hade ramlat ur sängen på andra sidan. Jag fiskade snabbt upp henne och hon skrek en halv minut sen somnade hon trött om igen. Hon verkade inte ha slagit sej alls. Men då fick jag svårt att somna om och låg bara och registrerade varenda liten rörelse hon gjorde och var rädd att hon skulle ramla ur sängen igen. Det gjorde hon lyckligtvis inte.



GODMORGON FRÅN OSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0