Spåkvinna



Min förväntningar innan jag lät mej spås var inte de mest seriösa. Jag tänkte att jag kommer att allting med en klackspark. Jag blev spådd i tarotkort. Jag tog ett kort för mitt liv tillbaka, ett för nutiden och ett för framtiden.
Denna tjej vet inte alls mycket om mitt liv. Endast lite om nuet. Vi har träffats ett par gånger tidigare.

Men när hon började tala och berätta så kände jag genst en enorm förståelse och tillit. Jag kunde direkt relatera till det hon talade om. Hon har ingen aning om exakta saker hon berättar utan det är jag som själv kan skapa en förståelse runt omkring det. Men jag visste precis vad hon menade hela tiden och kunde sätta allting i relation till mitt nuvarande och tidigare liv.
Jag tyckte nästan det var lite läskigt att allting bara var så uppenbart och klockrent. Det var väldigt intressant och jag kommer ta mej mej flera bra saker att tänka på. Saker som jag egentligen vet men som tydligen behövde bli sagda för att jag ska föstå det fullt ut.

Men om framtiden kan jag inte veta om det stämmer. Det är bara att avvakta och se om spådomarna slår in:)


Kommentarer
Postat av: Mariana Hjorth

Spännande, jag är också sugen på det men är samtidigt lite skeptisk, hm.

2010-10-07 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0