Vällingförvirring

I förrgår var jag lite bekymrad för Minou hade sovit så lite under dagen. Jag tänkte hela tiden att ikväll kommer jag få kämpa med att hålla Minou vaken och lägga henne tidigt.

Det var inte allt kämpigt men halv sju la jag henne iallfall. Hon skrek en liten stund och Matte fick gå upp till henne ett par gånger men sen somnade hon. När jag senare skulle lägga mej vid 23 tiden så vakande hon och skrek. Hon slutade inte som hon brukar. Tillslut tog jag upp henne och försökte lugne och söva om henne. Det gick inte. Minou var totalt hysterisk. Jag ringde Matte och även han kom in och försökte. Vi höll på fram o tillbaka i ca en timma men Minou bara skrek helt hysteriskt.

Helt plötsligt slog det mej att jag ahde glömt att ge henne sin kvällsvälling innan nattningen. Inte konstigt att hon skrek. Hon var ju vrålhungrig. Hon fick snabbt sin välling och låg sedan och snurrade i min säng en lång stund innan hon somnade men sen sov vi gott till sju på mogonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0