Ambulansen jobb

Det har varit dåligt med mitt bloggande de senaste två veckorna. Jag upplever det som att jag mer eller mindre bor på jobbet. Tiden där emellan så försöker jag fånga några av solens strålar och njuta av denna underbara sommarvärme. Jag komemr att återuppta bloggandet som vanligt när semstern är slut och livet återgår till det normala igen. Där emellan kommer ett inlägg när jag har lust, ork och tid.
Jag måste även ta tag i mitt fotograferande igen. Tyvärr har inte många kort blivit knäppta denna sommar och det är ytterligare en orsak till mitt minskade bloggande.

För övrigt så ska jag jhop med några andra tjejer ha en loppis i fjugesta på lördag dag. Åter kommer om exakt lokalisation eftersom jag i nuläget glömt gatunamnet.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Var kommer Loppisen vara, tid? Är det en stor Loppis??

2011-08-05 @ 10:10:11
Postat av: ztina

södergatan 17 =)

2011-08-05 @ 12:46:46
Postat av: Anonym

mellan 10-16

2011-08-05 @ 12:47:25
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Hade gärnat DELTAGIT på loppis om jag vetat om det, jag är ju hemma..=)

Postat av: miranda

Hej Ingela:

Det är vi fyra tjejer som säljer av det vi hittat hemma och som vi numera inte har nytta utav. Är ni ute och åker så kom gärna förbi och säg hej iallafall...Skoj att ses sist. Jag hade en rolig kväll. Buggade i flera timmar:)

2011-08-05 @ 22:52:10
Postat av: miranda

Mandis pandis det e inte försent att dyka upp...KOM

2011-08-05 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0