Höjden av frusen

Solen skiner, det är den 14 juni. Det är Speedway. Folk går omkring barbent och i t-shirt. Jag sitter på kullen och spanar ut över speedwaybanan och drar in den karakteristiska metanol doften. Det som skiljer mej något från övrig publik är att jag sitter insnurrad i en filt. Under den har jag min tjockaste vinterjacka. Under den ytterligare en tjock tröja. Trots det fruser jag. Fingrarna är som isglassar och jag ångrar bittert att jag inte tog på mej långkalsonger också....              


Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste medge din klädsel kanske var i varmaste laget. Såg först ryggen på dig och undrade vad det var för en frusing. ;) Men det blåste ju lite kallt kan jag tycka.

2011-06-15 @ 23:20:51
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0