Jaha ja



Jaha ja då funegrade det plötsligt igen då...kanske är förstora bilder som jag försökt lägga upp på ett annat inlägg.

Som ni tidigare hört så har vi varit en del sjuka och Minou lyckades ju få ytterligare en sväng med feber. Jag VABBADE för första gången i mitt liv. Lycklig som tusan eftersom jag var sliten och absolut hade stort behov av en extra vilodag. I februari har jag nsätan jobbat ihjäl mej. Men nu är det en vecka kvar och sen är det dags att dra ner en aning på jobbtempot och njuta lite igen av detta liv.

Men iallfall när Minou och jag fick en mysdag hemma som inhandlade jag ett pysselset med små mjuka bolalr, piprensare ocj skallerögon. Sen pysllades det för glatta livet och små halvdanna djur konstruerades. Minou älskar pyssel och även hennes mor tycker det är skoj trots den gigantiska bristen på konstnärlig talang. När jag blir stor ska jag ha ett stort pysselrum precis som min storebror och hans familj har. Ett rum fullt med färger, papper, tyger, klister, skräp och annat stök. Ett rum som man inte alltid måste städa efter sej och där sakerna bara kan få ligga framme tills nästa gång man är sugen på ett projekt.




Ska föreställa en humla, en papagoja och en anka...


Kommentarer
Postat av: amanda

Ni verkar bo så himla fint, kan du inte slänga upp bilder på hur det ser ut ? :D

2012-02-21 @ 22:26:24
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0