Shit

Ja så var jag här igen. Här efter en enorm lång frånvaro utan anledning. Eller jag har haft en kvällsapati var eviga kväll. Efter klockan 19.00 har jag typ inte orkat göra någonting. Inte plocka upp leksaker, inte ställa in smutsdisk i diskmaskinen, inte träna, inte blogga...Knappt orkar ducsha. När Minou ligger i sängern så sätter jag mej i soffan och där sitter jag sedan resten av kvällen. Zappar på tv, kollar aftonbladet och spelar rumble. Vid 22 tiden börjar jag bli lite trött och i brist på annat av intresse samt energi så anser jag att det är lika bra att gå och lägga mej...

Jag är inte trött bara extremt företagslös och oinspererad. Men på dagen är det inte alls på det viset. Då far jag omkring och planterar blommor, springer på loppis, leker med , Minou besöker lekparker, lagar mat och tränar. Är det någon annan än jag som cokså drabbats av denna märkliga åkomma? Ush blir så ilsk på mej själv....


Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman... Kanske inte är så konstigt vännen om din kropp reagerar på allt som händer i ditt liv. Din energi kommer tillbaka ska du se, kramar!!!

2012-05-10 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0