10 saker som jag uppskattar hos min tjejkompis

  • Öppenhet. Att hon har lätt för att öppna sej och lätt för att prata om både tråkigheter/problem som glädjeämnen och roligheter.
  • Intresse. Att vi har något likande intresse/intressen. Träning, sjuksköterskeyrket, familjen, poker, party, mat, resor.
  • Enkelhet. Att det är enkelt att umgås. Att allting inte behöver planers in i minsta detalj. Att det inte alltid är problem och krångel när man ska umgås.
  • Socialförmåga. Jag uppskattar väldigt att hon gillar att träffa nya människor och gärna hänger med och träffar mina vänner vilket jag gärna gör med hennes vänner.
  • Nyfiken. Nyfiken på livet och att göra nya saker. Att hon inte är rädd för nya eller annorlunda aktiviteter.
  • Lyssnande förmåga. Att hon orkar med mina upp och ner gånger i livet och tycker om mej ändå.
  • Vardagsenkelhet. Att vi bara kan göra enkla vardagliga saker ihop. Plocka svamp, laga mat, glo på film.
  • Humor/Ironi. Med min ironiska och lite skadeglada humor så är det guld om hon också är lite småelak och ironisk ibland.
  • Trogen. Att jag vet att hon alltid är en nära vän även om vi inte umgås eller hörs varje dag.
  • Peppande. Att hon kan lyfta och peppa upp mej om jag behöver det.

Mina tjejkompisar är de bästa jag kan tänka mej och jag är så lycklig över allas deras trogna vänskap. Flera har jag känt sen barnsben och några är nya vänskaper. Åhh jag är så glad över alla dessa fina tjejer som finns i min närhet. TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0