Inception

När min lilla kusin fyllde sjutton år så fick han ett biobesök i present av mej. Igår kom han från Karlskoga till Örebro och mötte upp mej. Först gick vi till Oleareys och åt mat. Konverstionen med en sjuttonåring kan ibland vara lite trög:) Jag ställer frågor och han svarar....

Sen gick vi och så Inceptionpå biografen. Jag visste från början att det ärt en lite komplicerad handling som är viktig att hänga med i från början. Normalt har jag svårt att hänga med i sådanna filmer men igår hade jag gett mej tusan på att jag skulle göra det. Tyvärr hade inte min lill kurre bestämt sej för samma sak. Han förstod typ noll och satt mest pochs smsade med sin tjej. Jag skällde lite på honom emellanåt och försökte förklara lite av handlingen. Han tyckte filmen var jättedålig och jag tyclte den var bra. Visst var det lite svårt att förstå alla detaljer filmen igenom men är man bara koncentrarad så går det ganska bra och ju längre filmen skrider desto mer förstår man. Leonardo Di Caprio är en av mina favoritskådisar och det lyfter filmen mycket. En klart sevärd rulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0