Livet på en räkmacka

Ikväll ska jag njuta och tillaga mej en rejäl räksmörgås. Matte är i skogen och plockar svamp med en kompis. Minou och jag är nyss hemkomna från Mullhyttan. Vi har varit i Sixtorp på utflykt med Jonna, Mio,Boy och Dang. Där lekte vi med barnen, matade kossorna, åt thaimat och pannkor och spelade kubb (Jag var med i det lyckliga vinnande laget varje gång:) Bra för jag hatar att förlora:)

Sen försöker jag styra upp helgen. Jag har råkat dubbelboka mej. Lovade en kompis att vi skulle med dem på kräftfiske tävling i helgen. Det var evigheter sen vi pratade om det men idag kom påminnelsen.  Jag jobbar fredag till lördag dygn. Så jag försöker fixa och trixa för att få någon annan sjuksköterska att ta några timmar åt mej. Hoppas jag lyckas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0