Slarver

Jag vet inte vad som har hänt med mej. När jag var gravid kunde jag skylla mina problem på den stundande graviditeten. Då var ett av mina problem att jag tappade allting. Tallrikar, glas och skålar bara föll ur händerna. Det har blivit bättre nu när jag inte är havande längre.

Men nu har jag åsamkat mej ett mycket värre problem. Jag slarvar bort mina tillhörigheter. För två veckor sedan var min nyckelknippa spårlöst försvunnen. Jag letade överallt inlusive alla väskkor i hallen.
Det var lite jobbigt och problematiskt med bara en nyckel till huset.
Det var jobbigt på jobbet då mina kollegor fick öppna mitt skåp och även ha mina läkemedel i sitt skåp som förvaring. (Matte hittade tillslut av en slump mina nycklar i en av mina handväskor).

Förra veckan försvann mitt bankkort och mitt leg. Jag var helt bombsäker på att jag hade gått omkring med dem i handen inomhus och förlagt dem någonstans. Jag letade överallt. Men hittade dem inte.
Igår tog jag på mej en inslängd tröja från bilen. I fickan där kände jag att mina kort låg...

Jag har även tappat bort min namnskylt och min windstop jacka på jobbet. Jag får frysa på nätterna och vara namnlös...Dessa är ännu inte återfunna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0