The Dirt

Det är numera inte ofta jag får ro att läsa en bok. De två senaste har bara blivit halvlästa. Om de inte griper tag i mej direkt har jag svårt att ta mej tid för läsning. Det var enklare förr när jag inte hade barn. All överbliven tid var bara att ge sej hän åt en schysst roman. Jag älskar många olika genrar men har nog läst mest verklighetsbaserade böcker. Ibland brukar jag fokusera på en och samma författare och läsa allt som författaren har skrivit. Torey Hayden och Katarina Janouch är två av dessa.

Nu har jag bestämt mej för att läsa ut en hel bok och har gett mej in i Mötley Crues smutsiga värld. Matte och min syster har båda läst den och ger den bra recentioner. Den är närmare 600 sidor tjock och jag har endast läst 80 så jag anser mej ännu inte berättigad till ett utlåtande om den. Men det kanske komemr så småningom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0