Ambulanshelg

Jag har jobbat mycket i helgen. Jag var sjukt laddad och sugen att jobba. Det är så skönt att ha den känslan. Att jag har i mitt tankesätt att varje nytt möte är unikt. Ibland kan man självklart sucka lite eller vara väldigt trött när man måste gå upp på natten och jobba. Man är inte mer än människa. Även om jag stundvis var extremt trött så hade jag ändå motivationen där hela tiden oavsett hur sjuk eller icke sjuk patienten va.
Under lördag eftermiddag, kväll hade vi många körningar och alla bilar var i rull inklusive beredskapen. Det var riktigt roligt för jag älskar att det ibland är mycket att göra och man håller lågan igång. Så har jag alltid varit oavsett om jag arbetat på en annan avdelning, restaurang eller plockjobb i butik.
Men nu ligger jag och slappar i soffan och tittar på Filip och Fredrik....SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0