Förfest

I helgen var jag och min syster yster ute på bergavallen. Vi poppade The Baseballs och sminkade oss i hennes lägenhet. Sen skjutsade mamma oss de 500 meter till en kompis där vi förfestade. Vi hade höga skor och villeinte gå:) Vi satt hemma hos patrik på gräsmattan och drack öl. jag blev kissnödig och skulle gå in på toaletten. Jag tog lite sats och ett språng och hoppade upp ett trappstegshöjd på deras veranda. Bom! sa det med en smäll och jag studsade rätt bakåt och landade överrumplad på gräset. Jag hade inte sett deras glasdörr utan hoppat rätt in i den. Jag var inte full utan bara ouppmärksam. Men alla fick sej iallfall ett gott skratt och jag var glad att rutan höll så jag fick ha mitt ansikte fortsatt intakt.


Syrran tvingade mej att bada i Mios badbalja...


Jag är redo för party i min rock ´n roll klänning från Thailand. Jacka från Rut med flera och knallagula pumps från Din sko. (Jag älskar mina rockiga pumps som blir en fin färgklick till det svarta)


In i denna ruta hoppade jag glatt:)


Kommentarer
Postat av: Ztina

Jenny...!! Jag är kär i dina pumps =) P&K

(jag skrev på fel inlägg först)

2010-07-07 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0