Dagens händelse

Nu har jag varit ledig i en vecka. Vad tiden går fort eftersom det innebär att idag är dags att bege sej till jobbet igen. Jag kommer nu att jobba med samma vapendragare halva sommaren framöver. Det innebär att jag kommer spendera mer tid ihop med honom än min egen pojkvän. Under 24 timmar sitter man nästan ihop utan när man sover. Det gäller att man trivs i varandras sällskap och det gör jag verkligen med denna man. Han är mer knäpp än normal och jag skrattar konstant i hans sällskap. Det är ganska intressant att man kan bli så bra vän med en gubbe på över 60 år och jag är en tjej på 28 år.
Vi bor dessutom i samma samhälle vilket gör att vi brukar ses och fika eller ta promenader och dessutom ta sällskap till jobbet eftersom vi numera alltid jobbar ihop. Planeringen är att vi ska cykla de 1,5 milen in till jobbet under sommaren. Det med start nästa arbetspass. Då spenderar vi ännu mer tid ihop.


Heimer iklädd en gammal ambulansuniform (jacka och mössa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0