Pachamama

Det här är min fina mamma. Jag är så fruktanvärt glad att hon är i Sverige. Minou är jätteglad att få träffa sin mormor och att hon ställer upp som barnvakt i tid och otid. TACK!

Relationen mellan oss har under min uppväxt varit både bra och dålig. Det är inte alltid lätt att vara förälder och särskiltinte till trotsiga tonårsdöttrar. I vuxen ålder har jag försökt släppa allt gammalt groll och istället försöka fokusera på en bra relation. Idag har vi den bästa jag kan tänka mej. Jag kan prata med min mamma om precis allting. Jag tror även att det är ömsesidigt. Jag ringer henne varje dag bara för att höra vad hon gör. För mej känns det som ett privilegium att nu ha den möjligheten.


Mamma kom hem för jag längtar efter dej! (För alltid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0