Solbrutta

Matte gillar att klä ut Minou i olika utstyrslasr och sen ta tusen bilder på henne. Hon fick ett par solglasögon av sin farmor eftersom hon och Matte har varit på västkusten hela helgen. Först när Matte berättade att han tänkte ta med Minou och åka ner så grät jag en liten skvätt och undrade hur jag skulle klara mej i fyra dagar utan henne. Idag kommer de hem men jag börjar jobba kl 16.00 så träffar kanske inte dem fören imorgon. Sen måste jag erkänna att det har varit riktigt skönt med lite egen tid. Att bara vara hemma i huset ensam med katterna har varit riktigt mysigt och avslappnande. Att få sitta i soffan utan att vara på helspänn för att hon ska vakna. Att slippa kasta i sej maten för att Minou är missnöjd. Att kunna gå och lägga sej utan krav på att man ska upp nästa morgon. Att få vakna utvilad och kunna ligga och morna sej helt ensam i sängen.....


 

 



Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Njut Jenny! =) Men jag skulle ha riktigt svårt att njuta om jag var utan min son så länge....

2010-06-27 @ 20:10:16
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0