913

Sitter på jobbet. För ovanlighetes skull har jag haft en hektisk kväll med flera intressanta körningar. Roligt och lärorikt för min del. Ute på akluten har det varit fullpackat med människor och personalen har haft svårt att hinna med. Extra personal har ringts in. Nu fick jag själv ett litet andrum men vi står på tur att åka på nästa körning så vilan blir nog inte långvarig. Hinner kanske svälja bananen om jag har tur:)

Borde plugga lite inför mitt prov här på jobbet nästa vecka men motivationen är noll. Jag har svårt med koncentrationen på kvällarna. Måste erkänna att jag är grymt nervös för skrivningen. Inte för att jag tror att jag inte klarar den. Utan för att jag har stor press på mej själv att göra bra ifrån mej och inte misslyckas. Det känns mycket viktigare nu än alla tentor i skolan.

Jag jobbar på ambulans 913 vilket innebär att det är vi som har nattskiftet. Vi slutar förhoppningsvis köra kl 05.00 imorgon bitti och kan då kanske få en vila några timmar. Tänkte sätta tandpetare vid ögonlocken om de börjar hänga allför mycket framåt småtimmarna.

Sov gott igelkott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0