Indianerna-Lejonen

Då var det dags för returmöte mellen indianerna och Lejonen. Denna gång på indianernas hemmabana.

Så här är kvällens laguppställning:

Indianerna Lejonen
1. Niels Kristian Iversen 1. Nicki Pedersen
2. Bjarne Pedersen 2. David Ruud
3. Grzegorz Walasek 3. Dave Watt
4. Magnus Zetterström 4. Mikael Max
5. Piotr Protasiewicz 5. Chris Holder
6. Simon Gustafsson 6. Artur Mroczka
7. Renat Gafurov 7. Dennis Andersson
8. Niklas Eriksson 8. Christian Agö


Indianerna som har sammauppställning som senast. Jag saknar själv Leon Madsen som jag sett fram emot att få se köra denna säsong.
Jag tror det blir en svår nöt att knäcka för Indianerna ikväll. Men stor fördel av hemma bana. Jag hoppas Bjarne, Zorro, Grzegorz och Piotr kommer att börja leverera efter sin förmåga ikväll.
Jag tippar Piotr och Iversen som bästa poängplockare för Indianerna och Pedersen som vanligt för Lejonen. Tyvärr tror jag på seger för Lejonen ikväll men kommer självklart hålla alla tummar jag kan för indianernas skull.

Jag är mycket laddad inför kvällens första hemmamatch. Nu äntligen drar säsongen igång på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0