Älskade höst

Min absoluta favorit årstid är hösten. Om det är en fin höst med mycket solsken. Iförrgår var det en sån där nästan perfekt höstdag. Jag och syrran med knodd åkte ut till Rävgången som är den vackraste platsen i Örebro. Förut bodde jag nära där och tog ofta promenader där. Det saknar jag nu.

Vi gick omkring och stannade längst ut på "strandvägen" i Hjälmaren och grillade korv. Sen matade vi fåglarna och bara njöt av en perfekt höstdag.
Snart är alla fina färger borta, när alla blad fallit ner till marken. Så därför försöker jag njuta av det färgglada nuet.






(Bilderna är tagna med min nya SONY ERIcSON mobil XPERIA, jag är riktigt nöjd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0