Teknikhatare

Jag hatar, jag hatar, jag hatar allt vad teknik är. Varför ska allting kompliceras så in i bomben. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från min nya Samsung mobil till datorn. Fungerar det? Nix först måste ett program installeras som verkar ta en hel oändlighet. Verkar hinna bli pensionär innan programmet är installerat. Detta inser jag nu också kommer innebära att jag aldrig kommer kunna lägga upp bilder lite enkelt på vilken dator som helst utan programmet måste alltid installeras till den datorn som bilderna ska läggas upp till....FY BUBBLAN!

Har insett att jag aldrig kommer lära mej att hantera varken min nya kamera eller mobil...KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0