Det frusna arslet


Nu orka jag inte frysa arslet av mej mer. Himlans expediter på Peak Performence butiken som vägrade erkänna att de skulle ha en rea på vinterjackorna. Den skulle inte komma förren i slutet av februari och då troligtvis endast på udda färger eller storlekar. Lyckliga jag som envist vägrade lägga 4000 tusen riksdaler på en jacka och fortsatte troget frysa. Lyckliga jag som slank in i butiken igen och såg till min häpnad en skylt med tydliga boksttäver och siffror....40 % rabatt. Jag gick därifrån betydligt varmare än när jag kom....


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

BRA JOBBAT JENNY!!!

2011-01-14 @ 22:15:14
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid roligt att göra riktiga rea klipp =)

2011-01-15 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0