GP

Ja vad gör man inte för lite speedway. Premiären för årets GP tävlingar började i lördags. Fick lite smått panik när jag insåg att jag jobbade.
Inte hade vi rätt kanal med sändningen på tv där. Jag försökte då få igång matchen på datorn. Jag köpte den för 49 kronor. Men kunde sen inte öppna matcjen eftersom inte rätt rpogram fanns i datorn. Att installera går endast att göra omm man har det rätta lösenordet. Panik panik och åter panik för att få tag på rätt person som hade de rätta koderna.
Jag lyckades tillslut och matchen började. Efter tre heat pep det ljudligt i sökaren och jag tvingades bege mej till Mullhyttan. Kom tillbaka och hann se några heat igen. När semifinalerna sen skulle börja köras så var det åter igen dags för uppdrag. Hann dock precis tillbaka till sita heatet...EL finalo!
Ja en ryckig omgång men vad kan man begära en lördagkväll på jobbet. jag är ändå mycket lycklig över de få heaten jag hann se och det var klart värt pengarna och allt slit innan...

Uppladdning med kvällens program och kvällsmat från MAX

För övrigt var jag grymt missnöjd över kvällens vinnare Nicki Pedersen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0