Loppis

Ja då har äntligen loppissäsongen dragit igång. Ingen är gladare än jag men ett problem kvarstår dock. Tiden att hinna åka till loppisarna. De flesta äger rum på lördagar och var och varannan lördag jobbar jag. Vi har flera loppiasr runtomkring våra nejder och jag har besökt en av den. Där hittade jag denna utemöbelgrupp i retrostuk.




Jag har ju funderat fram och tillbaka på hur vi skulle göra med utemöbler och vi har varit runt och tittat i diverse butiker men inte hittat nått som vi ville ha till 100 %.
När jag dök på denna grupp på loppisen som endast med dynorna kostade 375 kronor så slog jag till. Om vi senare tröttnar och vill ha en nyare variant så blev det ändå ingen stor kostnad.

Men jag känner mej nöjd med gruppen och tycker den är riktigt cool.



Schyssta trälådor brukar man ofta hitta på loppisar som man kan plantera färska örter eller blommor i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0